środa, 4 maja 2011

Baby I'm Back

'Baby I'm Back'- mega stary utwór Rihanny. Posłuchajcie z ciekawości i porównajcie z jej teraźniejszym wcieleniem :)

Wiem, wiem, nie bijcie. Nie zaglądałam tu od czasu końca marca, a tyle się przecież wydarzyło. Możecie mi wybaczyć ze ze względu na to. że święta, egzaminy bla bla bla. Do tego mam tak dużo rzeczy, które MUSZE Wam pokazać, że głowa mała. Nie wiem, kiedy ja to wszystko ogarnę szczególnie, że popołudnia spędzam out albo przy książkach. No cóż... obiecuję, że będę się starać. W końcu dostałam już sporo zażaleń dotyczących mojej nieobecności (dziękuję za wszystkie :*!) i postaram się Was nie zawieźć. 

Koronkowe nogi koloru nude to hit tego sezonu. Najlepiej nosić je oczywiście do kolorów fluo, ale na próbę założyłam je do czarnego zestawu. Różowe zostały za to pazurki. Do tego zagrałam fakturą- asymetryczna koszula, którą zdobi pasek z frędzli łączy się z skórzaną kamizelką rodem z westernu. Mam zamiar przefarbować ją kiedyś na rudy kolor, ale na razie idealnie mi pasuje. Żeby dopełnić frędzlowe wariacje, potrzebna była ta duża torba, która należy notabene do zbioru moich ulubionych. Śnieg, który zaskoczył nas wszystkich był dla mnie ciepłolubnej ogromnym rozczarowaniem, ale pogoda ma też swoje plusy. Pewnie po raz ostatni założyłam swoje ulubione koturny, które świetnie tu pasują. Z dodatków, obecny jest mój włoski duet, czyli kwiatowy pasek i koci pierścionek.



















pasek+pierścionek- accessorize
shorty- Kappahl
koszulka- mango
kamizelka- amisu for NY
rajtki i torba- reserved
buty- lcl


PS: KUPIŁAM GUMIAKI NA LATO:) Tak, tak chodzi o polskie meliski, czyli gumowe balerinki. Moje są wściekło różowe z pomarańczowo- różową kulką z przodu. Jestem mega szczęśliwa, że znalazłam akurat te buty w takich szałowych kolorach. Fluo rządzi! Oczywiście... jak znowu przyjdzie do nas lato...
 

3 komentarze:

  1. świetny zestaw:) torba jest rewelacyjna, też taką chcę!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba ;)
    wejdź też do mnie : http://lukrowanerzesy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LOOKBOOK

<!--BEGIN LOOKS WIDGET--><script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4.2/jquery.min.js" type="text/javascript"></script><script src="http://lookbook.nu/widget/looks.js?id=1156455&thumbs=1&source=my_looks&gender=both&align=center&r=1315238541&hash=d4d5a77c6fcee4c77b9ec86182eec72a"></script><div id="lb_looks_widget_1315238541"></div><!--END LOOKS WIDGET-->