poniedziałek, 18 lipca 2011

jestem małą bezą.

Tytuł mówi sam za siebie, dzisiaj gram 5-letnie dziecko ubrane na różowo. Jak już uprzedzałam w poprzednim poście, prezentuje kolejną pastelową stylizację. Tym razem bez zaskoczenia jeżeli chodzi o kolory- wyglądam jak słodka beza albo ptyś (do wyboru :p). Cukierkową sukienkę z koronki dorwałam w sumie już dawno, ale jak zwykle nie miałam czasu jej sfotografować. Żeby było jeszcze bardziej słodko- biały koronkowy pasek i kapelusz do kompletu. Z pasteli zostały jedynie miętowe paznokcie i trzewiczki w kwiaty. Biżuteria standardowa, makijaż ten sam co w poprzednim poście. Z cukierni przynieśli jeszcze delikatny sweterek z New Look'a, więc też wzięłam. Przepraszam, że nie mam dzisiaj ani weny ani ochoty do pisania, a szczerze to chce mieć te posty już z głowy. Okropne wiem, ale nad czym tu się rozwodzić. Sukienka przecież ładna, nie ^^?














4 komentarze:

  1. sukienkai cała stylizacja urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka naprawdę urocza :>

    OdpowiedzUsuń
  3. juz ta sukeinke widzialm na innym blogu ale dalje jestem mega slodka, i wspomnials kiedys o wyborze szkoly, juz wiesz gdzie i na jaki profil cchesz isc ? ;))

    OdpowiedzUsuń

LOOKBOOK

<!--BEGIN LOOKS WIDGET--><script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4.2/jquery.min.js" type="text/javascript"></script><script src="http://lookbook.nu/widget/looks.js?id=1156455&thumbs=1&source=my_looks&gender=both&align=center&r=1315238541&hash=d4d5a77c6fcee4c77b9ec86182eec72a"></script><div id="lb_looks_widget_1315238541"></div><!--END LOOKS WIDGET-->