poniedziałek, 29 sierpnia 2011

tropical issue

Na zakończenie wakacji zaskoczę Was stylizacją rajskiego ptaka, czyli miksem kolorów. Pierwsze skrzypce grają żółty i pomarańczowy, a wspomaga je jak zwykle biel. Set bardzo wygodny, zwracający uwagę przechodniów (;p), ale też bardzo na topie. Dłuższą koszulkę chciałam najpierw założyć do getrów, ale termometr nakazał mi wyjść z gołymi nogami. 'Rajska' koszulka do eleganckich nie należy, więc potraktowałam ją na luzie zakładając białe snikersy do żółtych stopek. Do praktycznych zaliczymy jeszcze mój ulubiony cytrynowy zegarek, który towarzyszy mi już jakiś czas. Kolorowa sówka fajnie komponuje się z koszulką ze względu na wzór, a plastikowa biżuteria, pomarańczowe usta i słoneczne paznokcie przypominają, że jeszcze obowiązują letnie trendy. Wiecie już pewnie, że mam bzika na punkcie zaznaczania talii (worki odpowiednie tylko przy baaaardzo wysokich obcasach), więc zrozumcie, że nie mogłam się opanować przed spięciem się wąskim paskiem. Na przełamanie bezpretensjonalności idealna okazała się biała marynarka- tutaj potraktowana na sportowo. Do całości dobrałam frędzlową, żółtą kopertówkę, która stylowo gra z koszulką i wisiorkiem, a kolorystycznie z dodatkami. Wysoki warkocz został mi jeszcze po pracy, ale wydaję mi się, że przy takiej stylizacji można potraktować go z przymrużeniem oka.
Już niedługo moja kurtka DIY, przygotujcie się :)











3 komentarze:

  1. Wow, ślicznie, bardzo mi się podoba, całość !! :>

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również oddałam głos na stylio ;)
    zapraszam do mnie www.iinspirationss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

LOOKBOOK

<!--BEGIN LOOKS WIDGET--><script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4.2/jquery.min.js" type="text/javascript"></script><script src="http://lookbook.nu/widget/looks.js?id=1156455&thumbs=1&source=my_looks&gender=both&align=center&r=1315238541&hash=d4d5a77c6fcee4c77b9ec86182eec72a"></script><div id="lb_looks_widget_1315238541"></div><!--END LOOKS WIDGET-->