środa, 16 maja 2012

mini/maxi?

Heeej hej! Coś mnie wzięło na miętusy ostatnio, więc dzisiaj znowu pomęczę Was tym kolorem. Tym razem hicik mojej wiosennej szafy- spódnica mini/maxi o 'najmodniejszym' w tym sezonie wycięciu. Niestety pogoda nie pozwala nam jeszcze na podkoszulki, odkryte plecy czy gołe nogi, więc dzisiaj kiecka w wydaniu warm:D Szczerze mówiąc na miętową spódnicę tego kroju byłam zdecydowana już dwa miesiące temu, ale wtedy wzięłam się za szycie podobnej, czarnej, żeby zobaczyć 'z czym to się je'. Dlatego miętus z zary poszedł w odstawkę I BARDZO DOBRZE, bo przez zupełny przypadek, w Amsterdamie, znalazłam zamiennik o bardziej intensywnym kolorze i lepszym materiale. Asymetryczne sukienki i spódnice są idealne na lato, ale jak widzicie nawet przy 16 stopniach można coś z nimi pokombinować. Z braku chęci do wkładania na siebie swetrów/ kurtek/ bluz (mam dosyć po zimie:/) postawiłam na ostatnio najbardziej uniwersalną rzecz w kobiecej szafie- jeansową koszulę. Komplet ładnie się zgrał, ale paska nie mogłam sobie odmówić. Btw najnowszy trend mono colour:  spódnica/spodnie + pasek. Na koniec pojawił się lekki problem z butami. Ciężkie botki już dawno mnie zmęczyły, a szpilki i balerinki odpadły w przedbiegach. Nie pozostało mi nic jak wbić moje ukochane lordsy, które notabene mają tylko tydzień! Nie zdążyłam Was o nich powiadomić, ale już mogę wydać opinię, że są wygodne, świetne i świetneświetne! Jedyna wada to to, że szybko się brudzą. ale moje są białe, więc nie dziwne. Trochę po mojemu musiało być, więc jedna z twinsów, złoty zegarek cygana i lilou na łapach. ENJOOOOOOY !






















standard






NA KONIEC BICIK IDEALNY NA BABSKIE PRZYGOTOWANIA DO IMPREZY :D

2 komentarze:

  1. Genialne połączenie! O, widzę, że mamy takie same lordsy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobietko, masz świetny styl :) ta spódnica bombowa, genialny kolor! Obserwuję z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń

LOOKBOOK

<!--BEGIN LOOKS WIDGET--><script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4.2/jquery.min.js" type="text/javascript"></script><script src="http://lookbook.nu/widget/looks.js?id=1156455&thumbs=1&source=my_looks&gender=both&align=center&r=1315238541&hash=d4d5a77c6fcee4c77b9ec86182eec72a"></script><div id="lb_looks_widget_1315238541"></div><!--END LOOKS WIDGET-->