czwartek, 30 września 2010

man's thing !

Dziś specjalna okazja, wszyscy wiemy, że ... jest ostatni dzień września :D! A bez żartów, to WSZYSTKIM facetom składam najlepsze życzenia^^

30.09 bardzo mnie zainspirował i postanowiłam pójść w modę męską. Na półce zostały kolczyki, korale, pierścionki (...), ale zamiast tego na rękę włożyłam jakże charakterystyczny dla mężczyzn- zegarek. I... nawet nie wiecie jak mi się to spodobało ! Włosy ulizałam najbardziej jak się dało (bo przecież nie będę paradować po ulicy z męskim zegarkiem i burzą loków...), włożyłam płaskie błyszczące mokasyny i powędrowałam powitać facetów. Nie zrezygnowałam jednak z torebki (przepraszam, to moja słabość), ale jest prosta i nie ujmuje temu zestawowi. Główna maksyma na dziś? PROSTO, a cały strój miał być elegancko- nonszalancko- stonowany. Kolory są typowo męskie, a pragnę dodać, że facet w jasno błękitnej koszuli od razu ma u mnie plusa. Chyba nikt tak dobrze nie wygląda w błękitnej koszuli jak tylko ... mężczyźni właśnie :).  Do tego... postawiłam zdecydowanie na jakość.















Co do męskiego ubioru, to cały dzień było mi bardzo wygodnie i czułam się naprawdę komfortowo. Doceniam prostotę męskiego stylu...
Przy okazji ostatnio wpadłam na ''Wall Street'' z Shia Labeouf'em i ... jestem zachwycona! Shią oczywiście, bo film bardzo fajny, ale miejscami trochę nudny. Chciałabym pozdrowić również grupę stylistów i kostiumografów pracujących przy ''Wall Street'', bo stroje tego młodego aktora zaskoczyły mnie prostotą i stosownością do sytuacji. A do tego 'Jake' jeździł motorem i tym już ostatecznie powalił mnie na kolana...


koszula- h&m
kamizelka- Kappahl
spodnie <3 - Reserved
buty- Kazar
torebka- lokalny sklepik z markowymi torebkami
okulary (palone w centki)- C&A
zegarek- ... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LOOKBOOK

<!--BEGIN LOOKS WIDGET--><script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4.2/jquery.min.js" type="text/javascript"></script><script src="http://lookbook.nu/widget/looks.js?id=1156455&thumbs=1&source=my_looks&gender=both&align=center&r=1315238541&hash=d4d5a77c6fcee4c77b9ec86182eec72a"></script><div id="lb_looks_widget_1315238541"></div><!--END LOOKS WIDGET-->