czwartek, 10 marca 2011

fruit salad mixed with black.

Heeej ! Dzisiaj mam wyjątkowo dobry humor, chociaż czasu wcale nie więcej. Owoce i warzywa w tym sezonie pojawiły się chociażby w 'cytrusowej' kolekcji Stelli McCartney. Już po raz drugi sukienki z jej kolekcji pojawiły się w sesjach Elle (198 i 199 nr), więc to o czymś świadczy. O czym? Oczywiście, że warzywa i cytrusy w neonowych kolorach to niepodważalny hit! Ja dorwałam ostatnio owocowe body i jestem w nich totalnie zakochana. Na lato będą świetnym ubrankiem na strój i od razu widzą mi się z kapeluszem! Póki co zestaw trochę pomieszany, bo primo pomarańcz, a secundo czarny. Trochę sprzeczności, ale to chyba tylko ze względu na pogodę i na to, że tak mi się po prostu spodobało:D Na lato obiecuję wersję 'total mulicolor'! Mój ukochany pomarańcz, symetrycznie- szalik i krótka kiecunia. Następnie zakolanówki, sweterek z koronką, koturny i frędzlowa torba. Na pierwszy rzut oka może być trochę chaotycznie, ale uwierzcie mi na słowo, że dobrze to wygląda. Dodatki mam tylko na ręce- wielką niebieską bransoletę, którą przywiozłam z Grecji, pomarańczowe charmsy i jakiś rzemyk chyba się zaplątał. Fryzura też ciekawa, bo z jednej strony mam warkocz, który zlewa się później z prostymi włosami. Kwiatek jest tam jako 'niezbędna spinka spinająca wszystko co niepotrzebne'. Później pokazuje same body i mam nadzieję, że nikt się nie obrazi, że jestem taka roznegliżowana. Swoją drogą, jakiekolwiek body (oprócz koszulowych) kojarzą mi się cały czas z Madonną i teledyskiem 'Hang up' :D 






KAMPANIA STELLI MCCARTNEY- KOLEKCJA WIOSNA/LATO 2011
Anja Rubik w cytrusowej sukience maxi.

PLUS: Drobny upominek, który dostałam od stylio.pl za pozycję Gwiazdy Tygodnia! Otrzymałam pisemne gratulację i stamps'a! Są to samoprzylepne zegarki w kształcie znaczków, o których możecie poczytać tu: www.stamps.eu lub www.stampspoland.pl . Jeszcze raz bardzo dziękuję za wyróżnienie i prezent (chociaż dostałam go po blisko 2tyg.). Jak myślicie, gdzie będzie najładniej wyglądał :)?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LOOKBOOK

<!--BEGIN LOOKS WIDGET--><script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4.2/jquery.min.js" type="text/javascript"></script><script src="http://lookbook.nu/widget/looks.js?id=1156455&thumbs=1&source=my_looks&gender=both&align=center&r=1315238541&hash=d4d5a77c6fcee4c77b9ec86182eec72a"></script><div id="lb_looks_widget_1315238541"></div><!--END LOOKS WIDGET-->