czwartek, 12 kwietnia 2012

mint

W święta pogoda nie była najlepsza, a i tak wymagany był elegancki strój. W Poniedziałek wykorzystałam moje zajączkowe prezenty, tym samym stawiając na miętę. Jak już kiedyś wspominałam jest to kolor dosyć elastyczny w połączeniach. Dobrze wygląda z beżami, szarościami i bielą, ale oczywiście na wiosnę najmodniej łączyć go z innymi pastelowymi barwami. Jak pastele to i koronka- nieodłączny wzór wszystkich delikatnych stylizacji. Ja wybrałam różową sukienkę, ale ze względu na to, że nie było za ciepło musiałam odziać się w kozaki i futerko. Szczerze mówiąc wole te buty nosić do spodni, ale wiosna niestety nie spełniła swoich oczekiwań. Futerko wyglądało do nich trochę workowato, więc niezbędny był pasek. Beże dodałam, aby uniknąć efektu jednego, wielkiego cukierka. Na koniec dodałam pastelowe lilou i srebrne serduszko na długim łańcuszku. Zdjęcia robione we Wrocławiu- naprawdę bardzo starałam się znaleźć moją kłódkę na Moście Miłości, ale bez mojej drugiej połówki (i zdjęć jej lokalizacji :D) się nie obejdzie! Polecam Wam także dodatki w kolorze miętowym- teraz pasują praktycznie do wszystkiego. Ja już skusiłam się na biżuterię, szaliki, obudowę na telefon i portfel ;)
Najmodniejsze połączenia pasteli to w dalszym ciągu pudrowe róże, mięta, błękity, ŻÓŁCIE (nowe!), lile i beże. Jednym słowem- witajcie cukierki! ;)
Spóźnione życzenia świąteczne Kochani! Za świętami nie przepadami nie przywiązuję do nich dużej wagi, dlatego zapomniałam zrobić to wcześniej;*

Moja kondycja na zdjęciach może nie jest najlepsza, ale to tylko przez chorobę;)













































1 komentarz:

  1. Cieszę się z powodu nowego postu, bo naprawdę lubię sposób w jaki piszesz! :) Co do stroju, to masz naprawdę genialny żakiet. Mięta bardzo dobrze Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

LOOKBOOK

<!--BEGIN LOOKS WIDGET--><script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4.2/jquery.min.js" type="text/javascript"></script><script src="http://lookbook.nu/widget/looks.js?id=1156455&thumbs=1&source=my_looks&gender=both&align=center&r=1315238541&hash=d4d5a77c6fcee4c77b9ec86182eec72a"></script><div id="lb_looks_widget_1315238541"></div><!--END LOOKS WIDGET-->