wtorek, 17 kwietnia 2012

tigeeers!

Nie przestraszcie się, nikt mnie nie podmienił, to tylko nowe włosy ;) Wiele osób pytało mnie 'co mnie do tego skłoniło, a ja zdałam sobie sprawę,  że sama nie wiem. Zawsze w takich sprawach działam spontanicznie i.. bardzo mi się to podoba. Więc na kolejne takie pytanie chyba odpowiem: tak jest i już, bez powodu.
Na brązowych włosach mam jeszcze jakieś blond pasemka, podobno nowy trend- w tych sprawach ufam mojej fryzjerce:D
W roli głównej- neonowe vansy- prezent (dla nich zrezygnowałam z n-tej pary conversów). Dopiero po rozszarpaniu paczki dowiedziałam się, że teraz vansy przeżywają jedynie swój renesans, a 10 lat temu były dużo większym szałem niż teraz. Nawiązanie do tego old school'u to oczywiście turkusowe skarpetki! Kiecka w kolorowe tygryski też jest trochę nie z tej epoki, ale czasami jestem bardzo szczęśliwa, że duplikat ubrania znalazłabym tylko w przedszkolu:D Wszystkie dodatki są neonowe, więc góra musiała pozostać stateczna. Przełamuje ją natomiast turkusowa, ogromna czapa i okulary fluo.
Enjoy !
A! A propos, przeglądając dziś lookbook'a napotkałam na głównej stronie aż dwie stylizacje z moimi vansami! Z jednej strony byłam niepocieszona ich popularnością, ale z drugiej... ;)



profesjonalny kick i garda!





















3 komentarze:

  1. Wow, super wyglądasz! :)
    Bardzo nam się podoba połączenie skarpetek z vansami :>
    Pozdrawiamy xoxo

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O widzę, że z tego samego miasta jesteśmy:) Stary, dobry Wałbrzych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka, nieco infantylna całość. Nie przesadzona równocześnie. Świetnie;).

    OdpowiedzUsuń

LOOKBOOK

<!--BEGIN LOOKS WIDGET--><script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4.2/jquery.min.js" type="text/javascript"></script><script src="http://lookbook.nu/widget/looks.js?id=1156455&thumbs=1&source=my_looks&gender=both&align=center&r=1315238541&hash=d4d5a77c6fcee4c77b9ec86182eec72a"></script><div id="lb_looks_widget_1315238541"></div><!--END LOOKS WIDGET-->