Wystąpił błąd w tym gadżecie.

czwartek, 14 czerwca 2012

moment of surrender

Dzisiaj stwierdziliśmy, że najlepsze zdjęcia wychodzą na tak zwanych 'melinach'. Szukając jednak jakiejś dorodnej, patologicznej scenerii natknęliśmy się na przecudowny stos.. gruzu. Okazał się o niebo lepszy niż jakakolwiek krzywo pomalowana ściana, a do tego genialnie odbijał kolory. Dzisiaj na tapecie print kosmosu- trend wykorzystywany już (prawie) rok temu. Moja koszulka (a właściwie bardzo, bardzo krótka sukienka;)) ma baaardzo specyficzny wzór, więc interpretację pozostawiam każdemu z osobna. Zimne kolory połączyłam dyskretnie z mocno pomarańczowymi dodatkami- paznokciami i szminką. Wykorzystałam też jeszcze jeden, starszy już trend- mocno podkreślone brwi. Moda na taki typ makijażu pojawiła się w kolekcjach zimowych na 2011/12, ale jestem pewna, że będzie trwała jeszcze parę dobrych sezonów. Wcześniej bałam się nawet spróbować zakładając od razu, że efekt będzie totalną katastrofą. Nie wszystkie założenia są jednak trafne i właśnie to okazało się błędne. Zakochałam się już w tym  typie malowania i uprzedzam, że to pierwsza lecz nie ostatnia stylizacja z wykorzystaniem 'dark eyebrows'. Next --> kobaltowe dodatki i twin brancelets, które widzieliście już nie raz. Na pierwszych zdjęciach mam jeszcze kurtkę ze sky'u, ale ją w szczegółowo pokaże Wam innym razem. Na dziś wieczór tyle- zostawiam Was z milionem foci. Dobrej nocy ;) !
+ podziękowania i kisy dla fotografa ! ;)































piękny klasyk na koniec. na deszczowe dni, takie jak ostatnio ;) 




Once I knew there was a love divine
If only a heart could be as white as snow 


1 komentarz:

LOOKBOOK

<!--BEGIN LOOKS WIDGET--><script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4.2/jquery.min.js" type="text/javascript"></script><script src="http://lookbook.nu/widget/looks.js?id=1156455&thumbs=1&source=my_looks&gender=both&align=center&r=1315238541&hash=d4d5a77c6fcee4c77b9ec86182eec72a"></script><div id="lb_looks_widget_1315238541"></div><!--END LOOKS WIDGET-->