Wystąpił błąd w tym gadżecie.

poniedziałek, 28 stycznia 2013

factory girl

Wiecie co, chciałam zacząć od zdjęć, ale zmieniłam zdanie. Trafiłam ostatnio na film "Factory girl", zupełnie przez przypadek. Plot opiera się na historii muzy Andy'ego Warhol'a- Edie Sedgwick, dziewczynie trudnej, nierozumianej i pięknej za razem. Wiem, że nie każdego "ruszają" filmy tego typu, ale jeśli macie ochotę na trochę refleksji nad losem artysty, to radzę zobaczyć, bo obrazy są niezapomniane i totalnie inspirujące. A skoro już o tym mowa, to mam dla Was nowe zdjęcia, do których (bez kłamstw!) przygotowywałam się nie więcej niż 20 minut. Głównym zamysłem była klasyka gatunku, jak dobry, czarno biały film Hitchcock'a z aktorką o karmazynowych ustach i idealnej trwałej. Oczywiście dialogi były mniej ważne, inspiracją pozostały obrazy. Trzeba było uwspółcześnić trochę ten zamysł, ale myślę, że finalnie wyszło nam całkiem nieźle. Szczególnie, że pomysł narodził się w mojej głowie jakieś dwie godziny przed zdjęciami.

Na zdjęciach widać niewymuszoną klasykę. Poczynając od czarnego uniformu składającego się z golfu i ołówkowej spódnicy, aż po beżowy trencz i czerwone usta. Kluczem do doskonałości są dodatki, czyli delikatne perły, francuski kok, rękawiczki ze skóry czy kultowa chanelka bądź szal. I tak jak zauważyliście (lub nie :D) mam jasne włosy, już zupełnie jednolite, bo poprzednia fryzura już mi się znudziła (zaraz, zaraz ile minęło czasu? miesiąc ;p ?)

Mam nadzieję, że docenicie owoc naszej współpracy! Buziaki!!! 


















+ teledysk bazowany na wcześniej wspomnianym filmie i najlepsza piosenka na świecie <3




5 komentarzy:

  1. Nareszcie dodałaś notkę. I jak zwykle się nie zawiodłam. Świetny pomysł na zdjęcia. Klasyka górą ♥...A co do filmu "Fabric girl", to zachęciłaś mnie i dziś sobie obejrzę.
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  2. Dominiczko, w wolnej chwili zapraszam do siebie, na mojego nowego bloga :
    http://angelischill.blogspot.com/
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomina mi się stara sesja dla Burberry z Alexem Pettyferem
    Ale i tak prześlicznie, szczęka opada ;)

    OdpowiedzUsuń

LOOKBOOK

<!--BEGIN LOOKS WIDGET--><script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4.2/jquery.min.js" type="text/javascript"></script><script src="http://lookbook.nu/widget/looks.js?id=1156455&thumbs=1&source=my_looks&gender=both&align=center&r=1315238541&hash=d4d5a77c6fcee4c77b9ec86182eec72a"></script><div id="lb_looks_widget_1315238541"></div><!--END LOOKS WIDGET-->