niedziela, 14 listopada 2010

backgrounds.

Dzisiaj na pierwszym planie sukienka z nowej kolekcji h&m. Bardzo ciekawa dlatego, że ma ciekawe zestawienie kolorystyczne (khaki, róż, beż, czerń, biel) oraz dosyć nietypowy krój (krótka z przodu, dłuższa z tyłu). W tym zestawie postawiłam na khaki dodając podkoszulek i jakąś tam narzutkę o właśnie takim kolorze. Spięłam wszystko paskiem i wyszła w sumie ciekawa pod względem kroju stylizacja. Mam jeszcze fenomenalne <33 podkolanówki z koronką u góry i pensjonarskie buty na słupku :d Na dziś to chyba tyle. Aa właśnie, zwróćcie uwagę na fajne tła, które nam się dzisiaj trafiły :)! Aa2 :D mam miejscami moją fenomenalną kamizelkę, lepiej z czy bez niej?

sukienka-h&m
narzutka- c&a
podkoszulek- h&m
podkolanówki- ?
pasek- h&m
kamizelka- sh









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LOOKBOOK

<!--BEGIN LOOKS WIDGET--><script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4.2/jquery.min.js" type="text/javascript"></script><script src="http://lookbook.nu/widget/looks.js?id=1156455&thumbs=1&source=my_looks&gender=both&align=center&r=1315238541&hash=d4d5a77c6fcee4c77b9ec86182eec72a"></script><div id="lb_looks_widget_1315238541"></div><!--END LOOKS WIDGET-->