wtorek, 30 listopada 2010

Burberry Prorsum Wiosna- Lato 2011

Przez przypadek obejrzałam dzisiaj 17 minutowy filmik z pokazu Burberry na następny sezon. Ogółem można powiedzieć, że kolekcja ma dwa oblicza- łagodniejszy i ostry. Pierwsza część skupiała się na łączeniu płaszczów, kurtek (beż), skórzanych spodni (czerń) z neonowymi dodatkami- paskami i kopertówkami (intensywna limonka, pomarańcz, cytryna i akwamaryna- może inspiracje pochodziły więc od cytrusów :D?). Mimo, że płaszczyki miały świetny krój, to niektóre połączenia kolorystyczne nie przypadły mi do gustu. Spodobały mi się za to połączenia krótkich, tulipanowych i kolorowych sukienek z obcisłymi, skórzanymi kurtkami w kolorach czerni lub beżu.
Punkt zwrotny między dwoma częściami- krótkie sukienki w kolorach mięty, różu, granatu. Chyba to właśnie one spodobały mi się najbardziej. Były uszyte z lekkiej tkaniny, ale falbany i marszczenia sprawiały, że sukienki nabierały ciężkiego charakteru. Przyczyniły się też do tego skórzane ramoneski i grube paski.
Część druga- totalnie niepokorna. Na wybiegu pojawiło się metaliczne srebro, zwierzęce motywy i desenie oraz ramoneski. Kolejny ulubiony set z kolekcji- beżowy płaszcz nabijany złotymi ćwiekami spięty wężowo zielonym paskiem. Cudo ! Kolejne zestawy jakoś mi nie pasowały, chyba ze względu na łączenie dwóch różnych zwierzęcych wzorów w innych kolorach. Wprowadzało to dla mnie zbyt duży chaos mimo, że lubię ekstrawaganckie stylizacje. Z fajnych rzeczy zauważyłam jeszcze czarne getry w czarne, cekinowe paski i PRZECUDOWNE ramoneski w ćwieki.

http://www.youtube.com/watch?v=n51LNPrBOIU&feature=player_embedded#!   ENJOY!


RAMONESKA- MISTRZ !





Z materiałów zanotowałam przede wszystkim skórę i elementy skóropodobne, satynę. Zakochałam się w wymodelowanych sylwetkach modelek- obcisłe spodnie, kurtki i żakiety z pagonami poszerzającymi ramiona i wyrazisty pasek w talii- wyglądały świetnie. Mimo, że nie miały na sobie kiecek i góry kolorowych kwiatów, mimo, że kolekcja bazowała na wbrew pozorom chłodnej kolorystyce, to i tak dziewczyny wyglądały bardzo kobieco. Zatem wielkie ukłony dla Christophera Baileya, który zamienił tradycyjny płaszcz Burberry na motocyklowe ramoneski i wężowe płaszcze!

Pamiętając, że to właśnie marka Burberry rozsławiła w tym sezonie lotnicze kurtki z kożuchem, może warto spojrzeć poważnie na tą kolekcję i inspirować się nią w następnym sezonie? Odpowiedź pozostawiam Wam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LOOKBOOK

<!--BEGIN LOOKS WIDGET--><script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4.2/jquery.min.js" type="text/javascript"></script><script src="http://lookbook.nu/widget/looks.js?id=1156455&thumbs=1&source=my_looks&gender=both&align=center&r=1315238541&hash=d4d5a77c6fcee4c77b9ec86182eec72a"></script><div id="lb_looks_widget_1315238541"></div><!--END LOOKS WIDGET-->