wtorek, 25 stycznia 2011

Baby doll from Bronx

Zamknęli mnie w więzieniu... W dzisiejszej sesji oczywiście ! Zacznijmy od tytułu, a właściwie od kiecki. Dostałam ją jeszcze na święta i jest słodsza niż najsłodszy cukierek. Cała jest z tiulu- na górze czarna warstwa w kropki, a na dole trzy różowe. W pasie przyszytą na kokardkę, której oczywiście nie widać... No ale, żeby nie było za słodko jest kamizelka (hand made) z jeansu, ćwiekowane botki, łańcuch i bransolety. Kamizelka i opaska skojarzyły mi się dzisiaj rano z jakimiś starymi, amerykańskimi filmami i stąd taki pokręcony tytuł. Z resztą tak często kończą grzeczne dziewczynki, kiedy dostosowują się do innej młodzieży. To już niestety inna kwestia. Czarny makijaż oczywiście służy. Ogólnie chodziło o pomieszanie i kontrast i wyszło całkiem okej. Motyw z więzieniem był bardzo spontaniczny. Mój numer identyfikacyjny zaczyna się oczywiście od 69 :D

plus: moja mała sis z numerem identyfikacyjnym z więzienia :D!










DIVA !




2 komentarze:

  1. Nella najlepsza ;D Czemu o jej zestawie nic nie napisałaś :D?
    Wyrzuciłbym jeans z tego zestawu i zastąpiłbym czymś innym ^^

    OdpowiedzUsuń

LOOKBOOK

<!--BEGIN LOOKS WIDGET--><script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4.2/jquery.min.js" type="text/javascript"></script><script src="http://lookbook.nu/widget/looks.js?id=1156455&thumbs=1&source=my_looks&gender=both&align=center&r=1315238541&hash=d4d5a77c6fcee4c77b9ec86182eec72a"></script><div id="lb_looks_widget_1315238541"></div><!--END LOOKS WIDGET-->