środa, 26 stycznia 2011

to be like alexa.

Moi Drodzy, dzisiaj na tapecie Alexa Chung- 26letnia modelka, prezenterka, dziennikarka, uznana przez Vougua za najlepiej ubraną kobietę świata. Zręcznie łącz styl vintage i teraźniejsze trendy (czyli to co kof. lubi najbardziej <3). Tym bardziej jest mi bliska, bo pracuje w sposób jaki jest dla mnie wymarzony- wykłada o modzie i zależnościach z nią związanych w TV, a do tego pisze w gazecie. Dream... Nie będę się tu nad nią rozwodzić, wszyscy wiemy przecież, że jest godna uwagi. Parę dni temu znalazłam w sieci jej zdjęcie i od razu przyszła mi ochota na 'bajer na chung' :D Kieckę mam naprawdę bardzo podobną, moja nie ma tylko tych śmiesznych falbanek na końcu, nadruk na T-shircie myślę, nie miał większego znaczenia, koturny wydały mi się bardziej na miejscu, sweterek mam trochę krótszy, bo tak bardziej mi się podobało, z torebką jest już gorzej, jeżeli chodzi o podobieństwo w kroju. Pierścionek vintage, więc dodałam bonusik od siebie :)

HAIR ! Przedstawiam Wam mój nowy 'hairstyle', który notabene nie jest taki nowy. W swoim niemiłosiernie długim życiu przerobiłam już naprawdę wszystkie możliwe typy grzywek- krzywe, krzywe z drugiej strony, proste, krótkie, długie, na bok, na drugi bok, z zębami, z przedziałkiem (...) W związku z tym, że wizyta u fryzjera była konieczna (ze względu na popalone końcówki (o zgrozo!)) postanowiłam coś pokombinować. Jestem osobą, która łatwo się nudzi i potrzebuje zmian, więc taką jedną zmianę Wam prezentuje. Nie jest za duża, bo włosów ścinać nie chce (a właściwie nie moge^^), farbowanie jest złe, jedynym wyjściem były grzywki. Ze wszystkich możliwych wybrałam klasyk. którym mało kto się obecnie interesuje. Dominują grzywki na bok, zasłaniające uszy, oczy nos i stopy z dodatkowymi 'włosowymi bokami' przy skroniach. Takie rozwiązanie jakoś mnie nie kręci, so here we are. Jak widać na zdjęciach chyba nie łatwo będzie utrzymać moją fryzurę 'gładką', bo już jestem rozczochrana -.-'

Teraz już coś o samym stroju. Spódnisia grzeczna jak dziewczynki w szkole katolickiej. Ma białe serdusia i jest w takie śmieszne zakładki. T-shirt jak T-shirt, chyba nie muszę nic mówić, kaftanik jest z jakiejś koronko- czegoś. Koturny na swoim miejscu, chociaż jeden but szczególnie nie polubił się z lewym kolanem... Cóż, zobaczymy co wyniknie z tej relacji :)










wszystkie alexy :D 

kiecka- zara
T-shirt- h&m
pasek- ?
pierścionek- six
kaftaniątko- h&m
buty- lcl
torebka- LV <3

2 komentarze:

LOOKBOOK

<!--BEGIN LOOKS WIDGET--><script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4.2/jquery.min.js" type="text/javascript"></script><script src="http://lookbook.nu/widget/looks.js?id=1156455&thumbs=1&source=my_looks&gender=both&align=center&r=1315238541&hash=d4d5a77c6fcee4c77b9ec86182eec72a"></script><div id="lb_looks_widget_1315238541"></div><!--END LOOKS WIDGET-->