wtorek, 20 marca 2012

BLUE FEVER

Niespodzianka! Moje włosy zamieniły zachowawczy jasny blond na... niebieski:) Mam pełną kontrolę nad tym ile kolor się utrzyma, więc kiedy znowu będę chciała być 'grzeczniejsza' to tylko parę kroków. Nie wiem w sumie co mną pokierowało, a wczoraj jak dodałam ostatni post miałam nowe włosy chyba dopiero godzinę. Jednym słowem- mega spontan. Pomysł zakiełkował około 13, o 17 wróciłam do domu, a o 17.30 siedziałam u fryzjera. Mimo tego jestem zadowolona z efektów. Kiedy jak nie teraz ;)?
Stylówka jest punkowa i kolejny raz z przymróżeniem oka. Bazą stał się oczywiście kolor niebieski, do którego dobrałam kobaltowe koturny, paznokcie i bandażową sukienkę. Zabawny efekt udało mi się uzyskać łącząc wszystko z ciemnoszarym sweterkiem z kolorowe pantofelki. Jest to ostatnio (od soboty:D) jeden z ulubionych elementów mojej szafy;) Zachowując proporcjonalność w kolorach przydały się grube, grafitowe zakolanówki. Dodałam jeden z moich ukochanych naszyjników- Cupcake, kolorowe bransoletki (które będą towarzyszyły mi pewnie całe lato <3) i złoty full- finger ring. Na koniec doszedł akcent w moim ulubionym jasnożółtym kolorze- torebka (dziękuję!) z zestawieniem kolorystycznym sezonu i czapkę skarpetę. Na dziś to tyle, zostawiam Wam dużo zdjęć do obejrzenia (i komentowania:)). Set jest ostry i słodki za razem.
+ dziękówka dla Was za rubrykę styl na stylio.pl
kisy!






















2 komentarze:

LOOKBOOK

<!--BEGIN LOOKS WIDGET--><script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4.2/jquery.min.js" type="text/javascript"></script><script src="http://lookbook.nu/widget/looks.js?id=1156455&thumbs=1&source=my_looks&gender=both&align=center&r=1315238541&hash=d4d5a77c6fcee4c77b9ec86182eec72a"></script><div id="lb_looks_widget_1315238541"></div><!--END LOOKS WIDGET-->