poniedziałek, 19 marca 2012

transparent bag + mini

Dzisiaj coś specjalnego! Przedstawiam Wam moją świeżą, słoneczną transparent bag! Przeukochaną znalazłam w internecie i kiedy tylko nadarzyła się okazja, poleciałam po nią w podskokach. Najpierw może trochę o historii. Pierwszy raz zetknęłam się z clear bag (bo pod taką nazwą też występują), kiedy szał robiła nowa kolekcja Furli 'candy bags'. Byłam totalnie zauroczona takim wzorem torebki, ponieważ jest zupełnie inny, zabawny i przypomina kiczowate lata 90. Jednak przez prawie rok (kolekcja pojawiła się w lcie zeszłego roku) żadna z sieciówek nie podjęła się wyprodukowania serii plastikowych torebek. Co prawda zdarzało się to (i zdarza dalej) w dużych domach mody, ale dla mnie przynajmniej były nieosiągalne. Aż do teraz kochani! Jestem totalnie zakochana w mojej clear bag! Jeszcze ze względu na to, że jest w jaskrawożółtym kolorze, a to moja ulubiona barwa tej wiosny<3 Wielu ludzi neguje ten typ torebki chociażby z praktycznych względów. Kobiety nie często chwalą się co noszą w środku i to chyba jest największym problemem. Mi jednak zupełnie to nie przeszkadza- prawie zawsze w torebce mam porządek i nie wstydzę się niczego co się w niej znajduję. Nie mogłam nie wykorzystać więc jej już pierwszego dnia:) Więc mam dla Was totalnie workowy zestaw na jakieś słoneczne popołudnie. Jako, że clear bag nie można traktować poważnie, dobrałam do niej śmieszny sweterek z myszką Mini. Może uznacie, że 6-letnie dziewczynki już wolałyby nosić bardziej dorosłe rzeczy, ale uważam, że bajkowe motywy można potraktować oldschool'owo i z przymróżeniem oka;) Bawiąc się dalej dobrałam mój świeży prezent z Dnia Kobiet- pastelową koszulę w kratkę. I tu zatrzymam się na chwilę, aby opisać Wam kolejny trend. Od kilku lat w sezonie letnim pojawiały się dwa osobne trendy- pastelowe, delikatne stylizacje i całe nasycone kolorami sety. Żadnych kompromisów. Aż do tej wiosny- dzisiaj łączymy pastele z mocnymi barwami, ale trzeba bardzo uważać, żeby nie przedobrzyć. Łatwo jest bowiem wpaść w 'kolorową' manię i ubrać się jak choinka. Ja postawiłam więc tylko i wyłącznie na jaskrawe dodatki- okulary, torbę, buty z odciętym noskiem, paznokcie i zegarek. Do całości doszły jeansowe rurki, sportowo- workowa kurtka i wygodny kok. 
A już pewnie jutro będę miała dla Was ogromną niespodziankę :)! Pozdrawiam! 













TOREBKI MARKI FURLA
może gumowe balerinki do kompletu :)?

clear bag od Prady







1 komentarz:

LOOKBOOK

<!--BEGIN LOOKS WIDGET--><script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4.2/jquery.min.js" type="text/javascript"></script><script src="http://lookbook.nu/widget/looks.js?id=1156455&thumbs=1&source=my_looks&gender=both&align=center&r=1315238541&hash=d4d5a77c6fcee4c77b9ec86182eec72a"></script><div id="lb_looks_widget_1315238541"></div><!--END LOOKS WIDGET-->