niedziela, 3 października 2010

Indiana dream.


moje ulubione <3



Dzisiejsze zdjęcia na budowie jakiejś drogi ^^
Inspiracją stało się zwykłe piórko, które przez przypadek znalazło się w mojej szafce. Potem przyszedł mi pomysł na stylizację na 'dziewczynę szamana', ale nie do końca poszłam tą drogą. Naturalne kolory lasu przełamałam wielkim wełnianym swetrem. Bardzo spodobał mi się pomysł Hermesa co do tej kolorystyki (oranż i ciemny brąz), więc próbowałam swoich sił w takim zestawieniu. Włosy specjalnie rozczesywałam, aby wyglądały bardziej 'naturalnie'. Opaska z brązowym piórem zupełnie jak u indianki :). Makijaż zrobiłam też typowo naturalny- na oczach brązy, a usta mam 'podkładowe'. Miałam wyjść na pewną siebie dziewczynę, która nie boi się kontaktu z naturą i innymi kulturami. Btw... nie wydaje Wam się trochę hipisowsko :D?

opaska- Cubus
sweterek- Orsay
korale- 1.Cubus plus pióro-kolczyk
           2. Maroko
           3. ??
szorty z wysokim stanem- Stradivarius
rajty- ??
podkolanówki- Reserved
sweter- Mango
buty- Strdv


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LOOKBOOK

<!--BEGIN LOOKS WIDGET--><script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4.2/jquery.min.js" type="text/javascript"></script><script src="http://lookbook.nu/widget/looks.js?id=1156455&thumbs=1&source=my_looks&gender=both&align=center&r=1315238541&hash=d4d5a77c6fcee4c77b9ec86182eec72a"></script><div id="lb_looks_widget_1315238541"></div><!--END LOOKS WIDGET-->