poniedziałek, 18 października 2010

I could really use a wish right now...

Siemanko :D! Jestem dzisiaj w sielskim humorze, chociaż za oknem zimno i brudno. Zamieszczę chyba krótką notkę, bo wiadomo- szkoła wzywa. Zestaw okropnie przypomina mi wystawy ze Stradivariusa- sweterek, T-shirt, pasek. Do tego prezentuję moją kochaną, czarną  torbę 'Prady'. Kupiłam ją w czasie wakacji w Grecji i w przeliczeniu wyszło za nią niecałe 300 zł! Tak się w niej zakochałam, że z mamą kupiłyśmy jeszcze identyczną różową oraz rudą Vuittona. Ostatnim elementem są dzikie (bo nigdy nie wiem do czego je ubierać) Conversy. Warto wspomnieć, że jestem ich wielką fanką i w swojej kolekcji mam chyba 6 par. Wiem co jeszcze- zwróćcie uwagę, że na koszulce mam prawie taką samą aktówkę jak moja Prada i nawet też jest czarna :)
Ważną informacją jest, że w moim rodzinnym mieście Wałbrzychu otworzyli w sobotę nową i pierwszą galerię :). W środku, dla mnie nic nowego- jestem przyzwyczajona do takiego typu rozrywek, bo przebywam bardzo często we Wrocławiu. Plusem jest to, że mamy blisko fajne kino i parę normalnych sklepów (h&m, Cubus, Stradivarius, Six). Nie wiem czy to dla mnie dobrze, bo coś czuję, że będę jeszcze częściej wydawać pieniądze :D



T-shirt, pasek- Stradiv
sweterek, kolczyki - h&m
marmurki- Cubus
buty- Convers store

1 komentarz:

LOOKBOOK

<!--BEGIN LOOKS WIDGET--><script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4.2/jquery.min.js" type="text/javascript"></script><script src="http://lookbook.nu/widget/looks.js?id=1156455&thumbs=1&source=my_looks&gender=both&align=center&r=1315238541&hash=d4d5a77c6fcee4c77b9ec86182eec72a"></script><div id="lb_looks_widget_1315238541"></div><!--END LOOKS WIDGET-->