piątek, 4 lutego 2011

I miss my Harley...

W sumie to mi brakuje tylko jakiegoś wypaśnego harleya... Szczerze mówiąc nie pogardziłabym nawet mało wypaśnym :D Abstrahując już od motorów, dzisiaj coś mega czarnego :> Trochę ostrzej jak na mnie, ale zacznijmy od początku, bo jest wiele elementów, które trzeba omówić.
1.TORBA- genialna, ale tutaj honory muszę oddać mamie, która
wypatrzyła ją swoim super-okiem. Jest gigantyczna i i cała w skórzanych frędzlach.Oh, niczym Mary Kate.
2.Krótko o kamizelce, której nie widać ;x Też cała jest z czarnych, skórzanych frędzelków, nie zapina się z przodu, ale wygląda jak stworzona do tej torebki <3
3.Koszulka! Hard Rock Cafe w Santo Domingo (Republika Dominikana) znalazło swoje zastosowanie w moim stroju. Idealnie się nadaje, bo nie dość, że ma fajny napis, to jest cała błyszcząca, a przy tym mało ordynarna.
4.Kolczyki. Ciekawe, nietuzinkowe, ostre i przyciągające uwagę. Kolczyki, które zakładane są w sumie za ucho, sięgają aż do szyi. Fajne jest to, że można do tego ubrać normalnego kolczyki i to też fajnie wygląda.

W drugiej wersji mam na sobie czarną ramoneskę, którą kupiłam w portugalskiej Zarze i towarzyszy mi ona od dobrych paru sezonów. Jest wygodna, uniwersalna i świetna. Botki z ćwiekami też już pokazywałam, są ze mną od pobytu z Włoch. Czerwona szminka oczywiście wzmacnia cały efekt. Jakieś przetarte rurkensy i jest set. Uff, przyznam się, że zdjęcia robiłam wczoraj koło 22 i byłam tak zmęczona, że trudno było mi w ogóle ustać. Tym większe podziękowania dla Marcina, który jest gotowy o każdej porze dnia i nocy :)



Frędzelkowa torebka u Mary- Kate Olsen!



tu trochę widać kamizelkę !















2 komentarze:

  1. świetnie wygladasz !!
    uwielbiam te torebki ale jakos sama nie umiem jej kupic :< yhh

    OdpowiedzUsuń
  2. super! uwielbiam frędzle już od jakiegoś czasu choruję na taką torebkę i kamizelkę!

    OdpowiedzUsuń

LOOKBOOK

<!--BEGIN LOOKS WIDGET--><script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4.2/jquery.min.js" type="text/javascript"></script><script src="http://lookbook.nu/widget/looks.js?id=1156455&thumbs=1&source=my_looks&gender=both&align=center&r=1315238541&hash=d4d5a77c6fcee4c77b9ec86182eec72a"></script><div id="lb_looks_widget_1315238541"></div><!--END LOOKS WIDGET-->