niedziela, 20 lutego 2011

I'm looking 4 my cowboy, baby.

Na początku miało być kowbojsko. Później okazało się, że lepiej pasuje sukienka, więc w kąt poszły spodnie. Jeszcze później konieczny okazał się mało kowbojski pasek i w rezultacie z kowbojki zostały mi tylko...kolory. Ale to nic! Najnowsze trendy namawiają nas do własnej inspiracji jakże topowego materiału jakim jest ostatnio jeans. Zaczęło się oczywiście od jeansowych koszul, które za młodu nosili nasi rodzice. Niestety żadne spodnie teksasy jeszcze nie rzuciły mi się oczy, więc na dzisiaj luźna, cienka i workowa sukienka. Co do jeansu jak nie brąz? Postawiłam na ten kolor w wybieraniu dodatków. W rezultacie na zdjęciu widzimy- kozako-kowbojki, zakolanówki, gruby pas, torebkę, kolczyki (<3) i bransoletki. Jeżeli chodzi o biżuterię, to kolczyki kupiłam jakoś przez przypadek, bo któregoś pięknego wieczora wpadły mi w oko. Warto też dodać, że to od nich zaczął się cały pomysł na taki set. do zestawu, który i tak już rzuca się w oczy nie wypadało zakładać tony bransolet i wisiorków, więc na ręce skromnie, ale nie ubogo. Jest niezobowiązująco i luźno, czyli tak jak zakładałam. Czy wyszło oceńcie sami, ale jeśli chodzi o jeans obiecuję Wam jeszcze set 'JEANS TOTAL LOOK' :)













1 komentarz:

  1. Pasek to bym ci ukradła, bo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

LOOKBOOK

<!--BEGIN LOOKS WIDGET--><script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4.2/jquery.min.js" type="text/javascript"></script><script src="http://lookbook.nu/widget/looks.js?id=1156455&thumbs=1&source=my_looks&gender=both&align=center&r=1315238541&hash=d4d5a77c6fcee4c77b9ec86182eec72a"></script><div id="lb_looks_widget_1315238541"></div><!--END LOOKS WIDGET-->